środa, 4 grudnia 2013

Wszystko szybko "leci" !

No heej !
Oj, że ja tak bardzo zaniedbałam mojego bloga. Miałam innego bloga i jakoś szło mi płynniej jego pisanie. Czasem nawet zapominam o nim (o tym). Dziś miałam klasowe mikołajki i jestem szczęśliwa, dostałam książkę którą bardzo chciałam. Jest to ostatnia z serii którą czytałam, kupił mi ją mój przyjaciel Oskar :)
Dziś trochę jestem wykończona, jutro sprawdzian z geografii oraz polskiego a jeszcze musiałam zrobić pracę na plastykę, marzę tylko o tym by się położyć i zasnąć, obudzić się dopiero w pierwszy dzień wakacji.
Nie wiem jak to wszystko tak szybko zleciało, że już jest grudzień bo ja nadal myślę jak by był październik.

Pamiętam, że wspominałam coś o moim opowiadaniu które piszę, ale niestety w zeszycie i nie mam nic na komputerze. Bardzo bym chciała wszystko opublikować, teraz mam małego kopa w szkole bo coraz więcej sprawdzianów. Mam też pomysł, że w przerwę świąteczną mogę coś zacząć. Myślę, że tym razem nie "zapomnę" ^^
Okej to na razie, pa ;D
praca na plastykę ;D


moja nowa książka ^^

2 komentarze:

  1. Bardzo ładnie rysujesz :)
    Klikniesz w banner choies? <3
    www.lubiee-truskawki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsza książka pod słońcem <3
    Gratulacje, Twój blog zostaje przeze mnie nominowany do LBA :) Więcej informacji --> http://karolajn700.blogspot.com/ Nominacje

    OdpowiedzUsuń