piątek, 6 grudnia 2013

Piątek = dzień wolnego

Cześć Wam ^^
Tak dziś nasz oczekiwany od poniedziałku, piątek. Dla mnie piątek oczywiście kojarzy się z dniem wolnym (przy okazji są Mikołajki)  i to nawet bardziej niż niedziela. Jest to z powodowane tym, że w niedziele trzeba się uczyć a w piątek można sobie zrobić od tego trochę luzu. Ja jeśli mam wolny wieczór to nie tracę czasu i włączam jakiś film. Jestem fanką milów. Chciałam wypisać 5 filmów które w najbliższym czasie najbardziej mi się spodobały :)
1. Stuck in Love (z moim ulubionym aktorem Logan'em Lerman'em )
2. Numer 23 (również Logan tam występuje )
3. PS I love you (bardzo przy nim płakałam)
4. American Pie (wszystkie części oglądałam i wszystkie są świetne)
5. Obłęd
To nie jest tak, że pierwszy jest najlepsze, tylko te filmy są najbardziej mi zapamiętane. Oczywiście pomiędzy było ich jeszcze więcej, lecz aż tyle ich jest, że szczerze nie pamiętam ich haha.

Jak minęły mikołajki ? Pochwalcie się co dostaliście, ja od mamy eyeliner, pendrive'a i majtki z Calvin Klein'a :P



  
















2 komentarze: