wtorek, 10 grudnia 2013

Prezenty



Hej hej. Jak wam idzie "pisanie listu do świętego Mikołaja" ? Ja już mam, i sama nawet byłam wybierać. W tym roku nie chcę nic wielkiego, drogiego. Ale za to chce się troszkę rozdrobnić i każdemu jakieś pomysły podsuwam ^^.
Ostatnio pojechałam z mamą do miasta i wybierałam sobie ubrania. brakowało mi zawsze takich zwykłych, klasycznych, ciasnych rurek. Wybrałam sobie też sweter, ale po niego pojedzie mama później. Za tydzień pojedziemy jeszcze coś popatrzeć. Dla mnie trochę szybko to zleciało, bo niedawno rozpoczęłam drugą klasę a tutaj już nie długo święta i trzeba prezenty szykować. Zaraz wystawianie ocen, mam nadzieje, że nie jest tak źle... ^^ Taki krótszy post ale to nic

Na razie ;)

2 komentarze:

  1. zostałaś nominowana do LBA :) Zapraszam na mój blog, notka "Nominacje" i dowiesz się więcej informacji :)

    OdpowiedzUsuń