środa, 9 października 2013

Czas żyć !

Hej, tak jakoś mnie zmusiło coś do napisania tego postu, ostatnio nie miałam czasu nawet żeby sobie tak dłużej posiedzieć przed komputerem, no oczywiście na kogo zwalam na brak czasu i nie bardzo mi to pasuję.
Styczność ze światem internetowym mam tylko przez godzinę dziennie a czasami jeszcze na telefonie gdy idę już się położyć...
 Miałam ostatnio nacisk na naukę bo wraz z nowymi przedmiotami zaczęła się cięższa praca. Mój codzienny rytuał to: wstaje, idę do szkoły, wracam ok.15, odpoczywam i jem obiad jest 17, ide odrabiać lekcje i się pouczyć jest 19,20; jem kolacje myję się a jak zasiądę na komputer to na 30 lub czasami się zdarzy 1 godzina. I to jest mój cały dzień, a nie pomijając jak czasami muszę gdzieś jeszcze jechać z mamą, ale to już rzadziej.

Teraz mam już wiele więcej czasu i chcę za to trochę się wziąć za bloga zrobić nagłówek i ogólnie wygląd...
Postanawiam też się nie przemęczać szkołą bo przecież trzeba żyć po to to mamy :D 
Koniec z rutynową codziennością, nie wiem jak ja to zrobię ale jak coś się zmieni napiszę o tym..
 Pa pa, do następnego ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz