wtorek, 27 sierpnia 2013

Z kumplami ;D

Siemka, byłam ostatnio z kumplami pochodzić po mieście i tak na spontanie wyszło świetnie.
Najlepsi ludzie, wakacje, świetna pogoda, czego chcieć więcej.


Trochę mnie nie pokoi to że mało komentarzy i obserwatorów, mam nadzieje że z czasem się to zmieni, tym bardziej że coraz mniej mam ochoty na pisanie bloga. Osoby co prowadzą bloga mają przynajmniej 100 obserwatorów, im się chce pisać bo piszą to dla kogoś i mają pewność że ludzie to czytają i oglądają...
Ale w tym tylko moja głowa by się Wam podobały moje posty. Jeśli odwiedzicie mój blog to miło mi będzie jak zostawicie jakiś komentarz, z chęcią zobaczę Twój blog ;D a jak  mi się spodoba zostawię komentarz, jeśli zainteresują mnie posty i tematyka ich to z pewnością zaobserwuję Twój blog.

Julka i Oskar ;D
Paulina ;D
Ja ;P bluzę zabrałam koledze i się nie zorientował że jej nie wziął ;3

1 komentarz: