niedziela, 4 sierpnia 2013

Mały wypad :D

Siemka ;D 
Dzisiaj byłam z moją epiką w mieście tak chodziliśmy na spontanie, ale to co było zaplanowane, czyli kupienie przeze mnie butów, nie zostało dokonane. Jutro idziemy znowu więc mam zamiar od razu je kupić. Kupuję convers'y krótkie, ponieważ są duże wyprzedaże. Serio nie wiem ile jeszcze trwa ale mam nadzieje że się nie skończyła i że są jeszcze moje rozmiary.

 Ostatnio kupowałam książkę na allegro, oczywiście dalszą część mojej ukochanej serii Aprilynne'y Pike, kolejna książka czyli 3 cz. jest pod tytułem "Złudzenie" a wcześniejsze 1 cz. "Skrzydła Laurel" oraz 2 cz. "Magia Avalonu" . Po prostu kocham te książki <3.
... i jakiś czas temu wchodzę na pocztę a tam dostaję taką wiadomość od sprzedającej te książki "Wysyłam Ci dwie, zatrzymaj sobie, nie lubię ich" oczywiście na aukcji były 2 i 3 część, nie wiem co zrobię z tą drugą ale chyba sprzedam jeśli ktoś może jest zainteresowany to proszę , bez wahania mogę sprzedać Wam. 
Myślę że ten post Was zaciekawił , życzę miłego wieczoru oraz dobranoc ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz