poniedziałek, 16 września 2013

... zainteresowania

No hej, od jakiegoś czasu bardzo mnie pochłonęło kilka rzeczy, a mianowicie rysowanie, pisanie opowiadania i prowadzenie tumblr'a :D 

Może nie którzy nie wiedzą jak wygląda tumblr to proszę tutaj link do mojego Tumblr PinkTheStrawberry ;) Make a wish .. 

Okej trochę o moim opowiadaniu, piszę je od jakiś 3 miesięcy, oczywiście jest to zapisywane w zeszycie. Dopisuję tam od czasu do czasu. Czasami jest to wolny wieczór i zapiszę kilka stron ale takie pisanie ręcznie jest męczące, pomyślę może czy by nie przepisać na komputer. Opowiadanie jest prosto z mojej głowy i jak mi wyobraźnia podpowiada piszę, czasami trochę moja przyjaciółka coś wymyśli, zazwyczaj gdy jest tam scena o dziewczynie która bardzo jej się spodobała i stwierdziła że będzie ona odzwierciedleniem jej, w sumie nie do końca. W gruncie rzeczy bardzo jej się podoba :D

Też rysuję, różne można powiedzieć osoby. Bo nie za bardzo zdarza mi się rysować coś innego no chyba że to na lekcji jakieś bazgroły. Strasznie lubię rysować portrety i mam nadzieję że mi to wychodzi xD 
Do tej pory narysowałam 4 takie bardziej udane ... 
Ale mam też nie tylko portrety, po prostu ktoś chcę żebym na przykład go narysowała i jak mam czas to robię :D 
To chyba tyle co do moich zainteresowań i mam nadzieję że następny post już nie będzie tak po dłuższym czasie :)
Moja koleżanka Karolina a tu jej blog http://kaillaaa.blogspot.com/ 

2 komentarze:

  1. Śliczne rysunki, maz talent :)
    Klikam do obserwowanych i liczę na rewanż.
    Link do bloga: http://nataliebloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń